Garancija

Produkti in storitve imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vsi proizvajalci so v skladu z zakonom dolžni kupcem zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenih artiklov. Garancija se lahko uveljavlja z računom in garancijskim listom neposredno pri proizvajalcu  ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupci lahko garancijo uveljavljajo tudi pri prodajalcu, vendar v obeh primerih velja, da je proizvajalec obvezan garancijsko popravilo opraviti v roku 45 dni od prejema artiklov, v nasprotnem primeru pa mora le-tega zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Vrnitev artiklov v garancijo se izvede v skladu s proizvajalčevimi pogoji, navedenimi na garancijskem listu.


Za hitrejša popravila v garancijskem roku vam zagotavljamo servis družbe Comtron, ki ima na tem področju skoraj 20 letne izkušnje. Ker pa je čas naših partnerjev dragocen, vam v posebnih primerih nudimo tudi hitri in dežurni servis. Določeni kupci B2B imajo še dodatno prioriteto pri garanciji in servisu. Dovolite nam, da vas opozorimo še na to, da pri vračanju produktov v reklamacijo ali garancijo priložite obrazec za vračanje blaga portala www.akcija.si ter kopijo računa. Priporočamo vam, da uporabite distribucijsko službo, ki omogoča slednje pošiljke ter blago ustrezno pripravite na transport. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino žal ne sprejemamo.