ELEKTRIČNA NADGRADNJA KOLES

Električna kolesa postajajo vse bolj popularna tako pri nas kot tudi drugod po svetu. Za električno nadgradnjo so primerna skoraj vsa kolesa, ki so v voznem stanju, zato obstaja velika verjetnost, da imate doma kolo, ki ga lahko nadgradite. Če želite biti 100 % prepričani, da je vaše kolo primeren kandidat za nadgradnjo, se lahko oglasite v naši trgovini ali nam na naš elektronski naslov pošljete fotografijo vašega kolesa in skupaj bomo poiskali optimalno rešitev za vas in vaše kolo.


ECONO KIT ZA ELEKTRIČNO NADGRADNJO KOLES

Naši kompleti za električno nadgradnjo zajemajo vse komponente potrebne za nadgradnjo vašega kolesa. 

Komplet za električno nadgradnjo kolesa vsebuje: 
  1. električni motor in vse dodatke za montažo, 
  2. baterijo in 
  3. LCD zaslon z nadzorno enoto.
Izbirate lahko med dvema tipoma motorjev (sredinski in zadnji) in dvema oblikama baterije različnih kapacitet.


1. ECONO ELEKTRIČNI MOTORJI

Električni motor kolesarju pomaga pri poganjanju pedal. Deluje na principu "Pedal-assist", kar pomeni, da moč oddaja samo med poganjanjem pedal. Programiran je tako, da se izklopi, ko dosežemo hitrost 25 km/h. Sestavni del motorja sta senzor hitrosti in senzor obratov. Sredinski motor ima integriran še senzor navora, ki omogoča, da je moč, ki jo oddaja motor, sorazmerna z močjo s katero kolesar pritiska na pedala. Se pravi, bolj kot pritiskamo na pedala, bolj nam motor pomaga in obratno. Napaja ga polnilna baterija. Motor ima običajno več stopenj pomoči med katerimi izbiramo s pomočjo nadzorne enote na LCD zaslonu.


2. ECONO BATERIJE

Vse baterije iz naše ponudbe sestavljamo sami v naši delavnici. To nam zagotavlja natančno kontrolo vseh baterijskih komponent in dobro poznavanje delovanja baterije. Po izdelavi vsako baterijo testiramo in s tem garantiramo njeno zanesljivost na najzahtevnejših kolesarskih podvigih. Za doseganje najboljšega možnega razmerja med kvaliteto in ceno so vse komponente skrbno izbrane v skladu z aktualnimi strokovnimi priporočili.

  KAPACITETA (Ah)    MOČ (W)    NAPETOST (V)    DOMET (km)  
 10,5 378  36 do 80 
 14 504 36do 100
 17,5 630 36do 120


3. LCD ZASLONI

LCD zaslon je povezan direktno z motorjem. Na njem so gumbi (nadzorna enota) za upravljanje s celotnim električnim sistemom. Funkcije zaslonov se razlikujejo med modeli, vsi pa prikazujejo hitrost vožnje, prevoženo razdaljo v kilometrih, stanje baterije in stopnjo pomoči motorja. Stopnjo pomoči motorja prilagajamo z gumbi na zaslonu.


Nadgradnja s sredinskim motorjem

Za električno nadgradnjo s sredinskim motorjem moramo kolesu najprej odstraniti gonilko, gonilni ležaj in sprednji menjalnik s kompletno napeljavo (če je prisoten). Sledi vgradnja električnega motorja, ki v celoti nadomesti stari gonilni ležaj, gonilki in zobnik.
Nato namestimo izbrano baterijo in na krmilo pritrdimo nadzorno enoto ter LCD zaslon. Nadzorna enota in LCD zaslon sta lahko tudi združena v eni komponenti, ki jo ponavadi namestimo ob levo ročko na krmilu. Zdaj na zadnji del okvirja in na zadnje kolo namestimo še senzor hitrosti. Na koncu vse nameščene komponente povežemo med sabo, kalibriramo celoten sistem in preverimo njegovo delovanje.


Nadgradnja z zadnjim motorjem

Pri nadgradnji z zadnjim motorjem moramo pesto v zadnjem kolesu zamenjati s pestom z električnim motorjem. Pri sestavi lahko uporabimo originalen obroč, napere pa moramo zamenjati, saj morajo biti le-te krajše od originalnih. Namestimo tudi ustrezne zobnike. Novo sestavljeno zadnje kolo z električnim motorjem nato namestimo na kolo. Sledi montaža izbrane baterije kateri je v ohišje potrebno dodati poseben kontroler. Senzor obratov namestimo med gonilni ležaj in gonilko. Na koncu ob levo ročko na krmilu namestimo še LCD zaslon z nadzorno enoto.