TUDI VAŠE KOLO JE LAHKO ELEKTRIČNO


Vas mika, da bi svoje kolo predelali v električno kolo pa ne veste ne kje in ne kako se tega lotiti? Prav zato smo za vas pripravili kratek vodnik s katerim si lahko pomagate in hitro ugotovite ali je vaše kolo iz pravega testa, da postane električno.

Radi imamo vsa kolesa, naj bo to mestno, treking, gorsko ali nekaj vmes, vsi modeli do dobrodošli v naši delavnici. Če boste kdaj kolesarili mimo naše kolesarske trgovine, se ustavite in iz prve roke vam bomo povedali kakšne so vaše možnosti pri električni nadgradnji vašega kolesa. Za vse, ki ste bolj od daleč in se ne želite zastonj voziti v Maribor, pa v nadaljevanju sledijo trije kriteriji katerim mora ustrezati vaše kolo, da lahko postane električno.



1. NAJPOMEMBNEJŠA KOMPONENTA ELEKTRIČNEGA KOLESA JE ELEKTRIČNI MOTOR

Motor na električnem kolesu je tista komponenta, ki med poganjanjem pedal oddaja moč in vam s tem pomaga pri kolesarjenju po vaših najljubših kolesarskih poteh.

Sredinski motor se namesti na mesto gonilnega ležaja. Motor iz našega Econo kompleta za predelavo koles na elektriko lahko namestimo na vsa kolesa s standardnim gonilnim ležajem širine od 68 do 83 mm in premerom 35 mm.

Zadnji motor iz Econo kompleta za električno nadgradnjo koles nadomesti zadnje pesto v zadnjem kolesu. Ustreza standardni širini zadnje osi 135 mm. Primeren je za kolesa, ki imajo 32 ali 36 naper. Pri zadnjem električnem motorju pridejo v poštev tako kolesa s kaseto kot tudi kolesa z zobniki na navoj.

V primeru, da vaše kolo ustreza vsaj eni izmed dveh zgornjih možnosti, ste pridobili prvo kljukico na poti do električnega kolesa.


2. ELEKTRIČNI MOTOR POGANJA BATERIJA

Zdaj moramo na vašem kolesu poiskati prostor za montažo baterije. Zdi se preprosto vendar ni vedno tako. V naših Econo kompletih za električno predelavo koles sta na voljo dva različna načina montaže baterije. Prvi način ne montaža neposredno na okvir kolesa, natančneje na spodnjo cev okvirja. Nosilec pritrdimo z dvema vijakoma na mesto pritrditve nosilca za bidon. Drugi način montaže baterije je na zadnji prtljažnik. Na kolo najprej namestimo posebno oblikovan prtljažnik z ustreznim nosilcem kamor lahko nato namestimo baterijo.

Pri montaži baterije na spodnjo cev okvirja je potrebno upoštevati velikost baterije, zato smo za vas pripravili spodnjo tabelo (dolžina x višina):

      BATERIJA            DIMENZIJA (cm)      
TUBE M36,5 x 9 (d x v)

Ste našli prostor za montažo baterije? Odlično, to je že druga kljukica za vaše kolo!


3. UPRAVLJANJE S SISTEMOM

Z novim električnim pogonom na vašem kolesu upravljate s pomočjo nadzorne enote in/ali zaslona. Obe enoti ne glede na to ali sta združeni v eno komponento ali sta ločeni, namestimo na krmilo kolesa. Torej, če ima vaše kolo tudi krmilo, ste na konju! Naredite še zadnjo kljukico in prepričani ste lahko, da je vaše kolo možno predelati v električno.

Še vedno niste čisto prepričani? Ni problema, fotografirajte vaše kolo in nam pošljite sliko na naš e-mail naslov econo@comtron.si!