Nakup popolnoma brez tveganja: Kako vrniti blago?V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) nas morate kot kupec v roku 14 dni obvestiti, da odstopate od pogodbe, v kolikor ste blago že prejeli, pa morate prejeto blago vrniti v 30 dneh po obvestilu od odstopa od pogodbe. Produkte morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
V primeru, da ponudnik ugotovi zmanjšano vrednost blaga, vam bo posredoval oceno le-te. V kolikor kupec s posredovano oceno ne soglaša, lahko posreduje svoj predlog za odškodnino ali ponudnikovo oceno zavrne v celoti. V koliko ne bo mogoče doseči soglasja, oz. si zmanjšane vrednosti blaga kupec ni pripravljen poravnati, si pridržujemo pravico, da nadomestilo za škodo uveljavimo preko sodnega postopka.Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah: - za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
- katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po kupčevih natančnih navodilih in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
- zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in , kadar pogodba kupca zavezuje k plačilu, če:
- je kupec predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
- je kupec privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
- je ponudnik predložil potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena ZVPot-1.
Navodila na naših spletnih straneh niso nadomestek za originalna navodila! Kupcu bo povrnjena kupnina na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh ali pa pod enakimi pogoji omogočena zamenjavo produkta. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
ReklamacijeKupec oziroma partner lahko produkte reklamira, če nimajo lastnosti, ki jih je ponudnik oziroma prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo produkta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko produkt v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Če želite produkt vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s komercialistom spletne prodajalne
www.akcija.si. Ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.
Na kaj morate biti pozorni pred spletnim nakupom, ki fizičnega ogleda artiklov ne omogoča?
- Previdno odstranjujte zaščitne materiale, kjer bi lahko na ta način poškodovali izdelek.
- Posebna previdnost je potrebna pri embalaži, ki naj ostane v prvotnem stanju, če niste prepričani v ustreznost artikla.
- V tiskalnik ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, če niste prepričani, ali je izdelek pravi.
- Pri izdelkih, kjer je potrebna registracija programske opreme tega ne opravljajte, dokler niste prepričani, da je artikel ustrezen.
- Vidno poškodovani, na različne načine umazani (praske, madeži, prah, druga umazanija) artikli in artikli z vidnimi sledmi montaže, niso primerni za menjavo ali vrnitev.
- Ne vgrajujte artiklov, če niste prepričani, ali so ustrezni za vašo uporabo.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi družbi, ki je izvedla distribucijo. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto ali enoto distributerja v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojnim distributerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.